Dr. Öğr. Üyesi Filiz Bozkurt, Yapay Zeka ve Pazarlamayı Anlattı

Turkistime Dergi’de Bahçeşehir Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Medipol Üniversitesi gibi farklı pek çok üniversiteden pazarlama alanında yetkin akademisyenler ile sektörel liderlerin katılımından oluşan ve her ay toplanarak pazarlamanın farklı dallarını inceleyip tartışan “Marketing Konseyi”nde Beykoz Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi öğretim görevlilerinden Dr. Öğr. Üyesi Filiz Bozkurt Bekoğlu da bulunuyor.

Türk ekonomisine katkıda bulunan marka ve firmaların uluslararası pazarda başarılı olabilmesi, iş dünyasının teknolojik ve diğer alanlarda meydana gelen yeniliklere ayak uydurabilmesi gibi konuların ele alındığı konsey son toplantısını İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü’nde gerçekleştirdi. Toplantıya sektör temsilcisi olarak Havas Creative Grup CEO’su Serhat Akkılıç, Anadolu Efes Sportif Faaliyetler ve Kurumsal İlişkiler Yöneticisi Gökhan Taşdıvar ile Pazarlama Eğitmeni Evren Dağ Başar da katkıda bulundu.

“Yapay zekanın pazarlamaya etkisi”nin ele alındığı toplantıda Dr. Öğr. Üyesi Filiz Bozkurt Bekoğlu: “Pazarlama alanında işletmelerin ve tüketicilerin yetişebileceğinin ötesinde bir hız söz konusu. Pazarlama 4.0’ın çok sık konuşulduğunu görüyoruz. Yeni teknolojilerin pazarlama alanında kullanımı hem işletmeler hem de tüketiciler için yeni dinamikleri beraberinde getiriyor. Bu dönemde gözlerin çevrildiği bir diğer konu de yapay zeka. Bu teknolojinin pazarlama açısından en büyük çıktılarından biri, müşteri ile iletişim kuran chatbot’lar. Japonya’da pazara sunulan Gatebox adlı sanal asistan ve robot hem kullanıcısına hava durumu ve benzeri konularda hatırlatma yapıyor hem de onunla bir arkadaş gibi iletişim kurabiliyor” sözleriyle hızla gelişen teknolojinin, yapay zeka oluşumlarının pazarlama sektörü ile tüketici ve üreticilere neler sunduğunu detaylarıyla birlikte anlattı. Turkishtime Dergi, Marketing Konseyi farklı konularla her ay toplanmaya ve pazarlamayla ilgili konuları ele almaya devam edecek. 

Bu içerik 13/03/2018 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı