Beykoz Üniversitesine hoş geldin!
2022 YKS ek yerleştirme sonuçlarına göre üniversitemize kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt işlemleri 26-30 Eylül 2022 tarihleri arasında yapılacaktır. 2022 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre elektronik kayıtlar ise 25-28 Eylül 2022 tarihleri arasında yapılacaktır. Yüz yüze kayıt işlemleri Rektörlük Yerleşkemizde gerçekleşecek olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir.
Kayıt aşamalarını kayıt danışmanı ile birlikte tamamlayan öğrencilerimizin gerekli belgeleri 7 Ekim 2022 Cuma Günü'ne kadar Öğrenci İşleri Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. Öğrencilerimiz gerekli evrakları posta yolu ile gönderebilirler. Posta adresi aşağıdaki gibidir;
Beykoz Üniversitesi Rektörlük Yerleşkesi, Öğrenci İşleri Müdürlüğü, Orhan Veli Kanık Caddesi No.114 Kavacık, Beykoz İstanbul
2022 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre Üniversitemize kayıtlar Üniversitemizde ve elektronik ortamda yapılacak olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir.
Öğrencilerimizin kayıt işlemleri için öncelikle e-Devlet şifresine sahip olması gerekmektedir.
25-28 Eylül 2022
|
Elektronik Kayıt İşlemleri *28 Eylül 2022 tarihine dek e-devlet üzerinden, 30 Eylül 2022 mesai saati bitimine dek ise kayıt danışmanınız ile kayıt işlemlerinizi uzaktan yapabilirsiniz. |
Öğrencilerimiz 2 aşamada elektronik kayıtlarını tamamlayabilirler. Öncelikle üniversitemizin sistemi üzerinden ön kayıt yapmaları, mali onay alarak sonrasında kesin kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.
1. Ön Kayıt ve Mali Onay İşlemleri
Aşağıdaki “ÖN KAYIT ve MALİ ONAY İŞLEMLERİ” butonuna tıklayarak ön kayıt bilgilerinizi doldurunuz.
Sonrasında sisteme İngilizce Hazırlık Programına devam edip etmeyeceğiniz konusundaki talebinizi giriniz. Ardından “ÖĞRENİM ÜCRETİ ÖDEME EKRANI”na geçiş yapacaksınız.
%50 indirimli ya da tam burslu programa yerleşip, isteğe bağlı hazırlık okuyacak olan öğrencilerimiz ise aşağıdaki seçenekler ile öğrenim ücretlerini ödeyebilirler. Üniversitemizi %100 burslu olarak kazanan öğrencilerimiz herhangi bir öğrenim ücreti ödemezler. Bu öğrencilerimiz ön kayıt işleminin ardından e-DEVLET üzerinden ya da kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır.
Havale/EFT ile Peşin Ödeme: Peşin Ödeme üniversitemizin Denizbank ve İş Bankası’ndaki hesaplarına EFT ve Havale yoluyla yapılabilir. Peşin ödemede bir indirim uygulanmamaktadır. Hesap numaraları için lütfen 0216 912 22 52’den Mali İşler Müdürlüğü ile iletişime geçiniz.
Kredi Kartı ile Ödeme: Bonus, Paraf (Halkbank), Yapı Kredi ve Worldcard özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 9 taksitte ödeme yapabilirsiniz.
Kredili Mevduat Hesabı - KMH (Denizbank): Denizbank Kavacık Şubesi ile yapılan anlaşma ile size en yakın Denizbank Şubesinde bir Kredili Mevduat Hesabı açtırarak sıfır faiz ve 10 taksitle eğitim ücretinizi taksitlendirebilirsiniz.
2. Kesin Kayıt İşlemleri
Ödeme işlemlerini tamamlayan öğrenciler mali onayını aldıktan sonra e-Devlet sistemi üzerinden kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır. E-Devlet sistemi üzerinden kayıt yapamayacak olan öğrenciler kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır.
E-Devlet şifresi olmayan öğrencilerimiz şifrelerini PTT Merkez Müdürlüklerinden (yurt dışında iseniz Konsolosluklardan) şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliklerini ibraz ederek temin edebilirler.
E-Devlet Kesin Kayıt Linki: https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için tıklayınız.
Kayıt danışmanları ile kesin kayıtlarını tamamlayan öğrencilerimizin aşağıdaki belgeleri en geç 7 Ekim 2022 tarihine dek Üniversitemize teslim etmesi gerekmektedir. E-devlet üzerinden kayıt olacak öğrencilerimizden herhangi bir belge istenmeyecektir.
*Mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı ve fotokopisi ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi aslı ve fotokopisi
*Diplomasını kaybetmiş öğrenciler için mezun oldukları liseden alınmış diploma kayıp belgesi aslı ile fotokopisi
*Halen bir yükseköğretim programına kayıtlı ise kayıtlı olunan programın öğrencilerin öğrenci belgesi ile e-devletten alınmış lise mezuniyet belgesi.
Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
2 adet fotoğraf
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı akreditasyon sürecine dahil olmak isteyen tüm öğrencilerin (e-Devlet üzerinden veya kayıt danışmanları ile kayıtlanan) Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü talimatı doğrultusunda aşağıdaki belgeleri derslerin başlamasını takiben 25 Kasım 2022 tarihine kadar Öğretim Görevlisi Hande İpek Arslan’a (handeipekarslan@beykoz.edu.tr) hem orijinal halleri hem de USB Bellek (Flash bellek) içerisinde taratılmış hali ile elden teslim etmeleri gerekmektedir. 3 belgeyi de tam olarak getirmeyen, orijinal ve taralı hallerini aynı anda teslim etmeyen öğrencilerin belgeleri alınmayacaktır. (Akreditasyon süreci ile ilgili istenilen belgeleri diğer kayıt evraklarınızla birlikte kayıt masalarına ya da Öğrenci İşleri Birimi’ne teslim etmeyiniz.)
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Akreditasyon Bilgilendirme
Bu içerik 14/09/2022 tarihinde güncellenmiştir.
Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.