Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!

Beykoz Üniversitesine hoş geldin!

2023 yılı YKS sonucuna göre kayıt işlemlerinizi 28 Ağustos – 1 Eylül 2023 tarihleri arasında Kavacık Yerleşkemize gelerek ya da uzaktan yapabilirsiniz. Kayıt işlemlerinizi kolaylıkla yapabilmeniz için kayıt danışmanınız sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve gerekli yönlendirmeleri yapacaktır.

 

 

KAYIT İŞLEMLERİ

Öğrencilerimiz 2 aşamada elektronik kayıtlarını tamamlayabilirler. Öncelikle üniversitemizin sistemi üzerinden ön kayıt yapmaları, mali onay alarak sonrasında kesin kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.

1. Ön Kayıt ve Mali Onay İşlemleri

Aşağıdaki “ÖN KAYIT ve MALİ ONAY İŞLEMLERİ” butonuna tıklayarak ön kayıt bilgilerinizi doldurunuz. 

Sonrasında eğer Türkçe bir programa yerleştiyseniz sistem İngilizce Hazırlık Programına devam edip etmeyeceğiniz konusundaki talebinizi soracaktır, lütfen talebinizi giriniz. Ardından “ÖĞRENİM ÜCRETİ ÖDEME EKRANI”na geçiş yapacaksınız.

Üniversitemizi %100 burslu olarak kazanan öğrencilerimiz herhangi bir öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir. Bu öğrencilerimiz ön kayıt işleminin ardından e-devlet üzerinden ya da kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır.

%50 indirimli programa yerleşen öğrencilerimiz aşağıdaki seçenekler ile öğrenim ücretlerini ödeyebilirler.

Havale/EFT ile Peşin Ödeme: Peşin ödemelerde %10 indirim uygulanmaktadır. Peşin Ödeme üniversitemizin Denizbank ve Vakıf Bankası’ndaki hesaplarına EFT ve Havale yoluyla yapılabilir.

Kredi Kartı ile Ödeme: Bonus ve Paraf (Halkbank) özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 9 taksitte, Yapı Kredi ve Worldcard özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 6 taksitte ödeme yapabilirsiniz.

Kredili Mevduat Hesabı - KMH (Denizbank): Kayıt süresince Kavacık Yerleşkemizde bulunan Denizbank Şubesinde ya da size en yakın Denizbank Şubesinde bir Kredili Mevduat Hesabı açtırarak sıfır faiz ve 10 taksitle eğitim ücretinizi taksitlendirebilirsiniz.

2. Kesin Kayıt İşlemleri

Ödeme işlemleriniz ile mali onayınızı tamamladıktan sonra e-Devlet sistemi üzerinden kesin kayıt işlemlerinizi yapabilirsiniz. E-Devlet sistemi üzerinden kayıt yapamayacak olan öğrenciler kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayabilirler.

E-Devlet şifresi olmayan öğrencilerimiz şifrelerini PTT Merkez Müdürlüklerinden (yurt dışında iseniz Konsolosluklardan) şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliklerini ibraz ederek temin edebilirler.

E-Devlet Kesin Kayıt Linki: https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için tıklayınız.

 

E-Devlet Üzerinden Kayıt Yapamayacak Öğrenciler Kimlerdir?

  • Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan öğrenciler
  • Aynı anda örgün iki önlisans veya iki lisans programına kayıtlı öğrenciler. (Bu durumdaki öğrencilerin halen kayıtlı oldukları Üniversitelerden kayıtlarını sildirmeleri, YÖKSİS’te durumlarını güncelletmeleri ve E-kayıt işlemine bu şekilde devam etmeleri gerekmektedir.)
  • Ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınava girecek adaylar ile yükseköğretim kurumlarında; önlisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adaylar. (Bu durumdaki adaylara geçici kayıt yapılacak olup, mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 29 Aralık 2023; Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinin ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2024 Çarşamba günü mesai tarihine kadar Üniversitemize teslim etmeleri halinde kesin kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.)

Kesin Kayıt Yapan Öğrencilerin Getirmesi Gereken Belgeler

E-Devlet Sistemi üzerinden ya da kayıt danışmanları ile kesin kayıtlarını tamamlayan öğrencilerimizin en geç 6 Ekim 2023 tarihinde dek aşağıdaki belgeleri Üniversitemize teslim etmesi gerekmektedir.

  • E-Devlet üzerinden barkodlu e-kayıt belgesi
  • YKS Sonuç Belgesi (Öğrencinin yerleştiğine dair internet çıktısı)
  • Lise diploması*
  • Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  • 2 adet fotoğraf

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt hakkı kazanan ve akreditasyon sürecine dahil olmak isteyen öğrencilerin Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü talimatı doğrultusunda aşağıdaki belgeleri kayıt esnasında veya 25 Kasım 2023 tarihine kadar Öğr. Gör. Hande İpek Arslan'a  teslim etmeleri gerekmektedir. 

  • SHGM onaylı tam teşekküllü hastaneden alınmış ''uçuşa elverişlidir'' ibaresinin yer aldığı sağlık raporu. (Sağlık raporunun alınabileceği hastane listesi için tıklayınız.)
  • Adli sicil kaydı
  • Öğrenci Beyan Formu

*Mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı ve fotokopisi ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi aslı ve fotokopisi

*Diplomasını kaybetmiş öğrenciler için mezun oldukları liseden alınmış diploma kayıp belgesi aslı  fotokopisi

*Halen bir yükseköğretim programına kayıtlı ise kayıtlı olunan programın öğrencilerin öğrenci belgesi ile e-devletten alınmış lise mezuniyet belgesi.

Bu içerik 21/08/2023 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı