Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!
2023 YKS ek yerleştirme sonuçlarına göre üniversitemize kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt işlemleri 27 Eylül-3 Ekim 2023 tarihleri arasında yapılacaktır. 2023 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre elektronik kayıtlar ise 27-29 Eylül 2023 tarihleri arasında yapılacaktır. Yüz yüze kayıt işlemleri Rektörlük Yerleşkemizde gerçekleşecek olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir.
Kayıt aşamalarını kayıt danışmanı ile birlikte tamamlayan öğrencilerimizin gerekli belgeleri 6 Ekim 2023 Cuma Günü'ne kadar Öğrenci İşleri Direktörlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. Öğrencilerimiz gerekli evrakları posta yolu ile gönderebilirler. Posta adresi aşağıdaki gibidir;
Beykoz Üniversitesi Rektörlük Yerleşkesi, Öğrenci İşleri Müdürlüğü, Orhan Veli Kanık Caddesi No.114 Kavacık, Beykoz İstanbul
2023 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre Üniversitemize kayıtlar Üniversitemizde ve elektronik ortamda yapılacak olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir.
Öğrencilerimizin kayıt işlemleri için öncelikle e-Devlet şifresine sahip olması gerekmektedir.
27 Eylül-3 Ekim 2023
|
Elektronik Kayıt İşlemleri *29 Eylül 2023 tarihine dek e-devlet üzerinden, 3 Ekim 2023 mesai saati bitimine dek ise kayıt danışmanınız ile kayıt işlemlerinizi yapabilirsiniz. |
Öğrencilerimiz 2 aşamada elektronik kayıtlarını tamamlayabilirler. Öncelikle üniversitemizin sistemi üzerinden ön kayıt yapmaları, mali onay alarak sonrasında kesin kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.
Aşağıdaki “ÖN KAYIT ve MALİ ONAY İŞLEMLERİ” butonuna tıklayarak ön kayıt bilgilerinizi doldurunuz.
Sonrasında sisteme İngilizce Hazırlık Programına devam edip etmeyeceğiniz konusundaki talebinizi giriniz. Ardından “ÖĞRENİM ÜCRETİ ÖDEME EKRANI”na geçiş yapacaksınız.
%50 indirimli ya da tam burslu programa yerleşip, isteğe bağlı hazırlık okuyacak olan öğrencilerimiz ise aşağıdaki seçenekler ile öğrenim ücretlerini ödeyebilirler. Üniversitemizi %100 burslu olarak kazanan öğrencilerimiz herhangi bir öğrenim ücreti ödemezler. Bu öğrencilerimiz ön kayıt işleminin ardından e-DEVLET üzerinden ya da kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır.
Havale/EFT ile Peşin Ödeme: Peşin Ödeme üniversitemizin Denizbank ve Vakıf Bankası’ndaki hesaplarına EFT ve Havale yoluyla yapılabilir.
Kredi Kartı ile Ödeme: Bonus ve Paraf (Halkbank) özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 9 taksitte, Yapı Kredi ve Worldcard özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 6 taksitte ödeme yapabilirsiniz.
Kredili Mevduat Hesabı - KMH (Denizbank): Kayıt süresince Kavacık Yerleşkemizde bulunan Denizbank Şubesinde ya da size en yakın Denizbank Şubesinde bir Kredili Mevduat Hesabı açtırarak sıfır faiz ve 10 taksitle eğitim ücretinizi taksitlendirebilirsiniz.
Ödeme işlemlerini tamamlayan öğrenciler mali onayını aldıktan sonra e-Devlet sistemi üzerinden kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır. E-Devlet sistemi üzerinden kayıt yapamayacak olan öğrenciler kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır.
E-Devlet şifresi olmayan öğrencilerimiz şifrelerini PTT Merkez Müdürlüklerinden (yurt dışında iseniz Konsolosluklardan) şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliklerini ibraz ederek temin edebilirler.
E-Devlet Kesin Kayıt Linki: https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için tıklayınız.
E-Devlet Sistemi üzerinden ya da kayıt danışmanları ile kesin kayıtlarını tamamlayan öğrencilerimizin en geç 6 Ekim 2023 tarihinde dek aşağıdaki belgeleri Üniversitemize teslim etmesi gerekmektedir.
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt hakkı kazanan ve akreditasyon sürecine dahil olmak isteyen öğrencilerin Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü talimatı doğrultusunda aşağıdaki belgeleri kayıt esnasında veya 25 Kasım 2023 tarihine kadar Öğr. Gör. Hande İpek Arslan'a teslim etmeleri gerekmektedir.
*Mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı ve fotokopisi ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi aslı ve fotokopisi
*Diplomasını kaybetmiş öğrenciler için mezun oldukları liseden alınmış diploma kayıp belgesi aslı fotokopisi
*Halen bir yükseköğretim programına kayıtlı ise kayıtlı olunan programın öğrencilerin öğrenci belgesi ile e-devletten alınmış lise mezuniyet belgesi.
Bu içerik 25/09/2023 tarihinde güncellenmiştir.
Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.