2024 Ek Yerleştirme ile Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!

Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!

2024 YKS ek yerleştirme sonuçlarına göre üniversitemize kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt işlemleri 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacaktır. 2024 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre elektronik kayıtlar ise 25-27 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacaktır. Yüz yüze kayıt işlemleri Rektörlük Yerleşkemizde gerçekleşecek olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir. 

Kayıt aşamalarını kayıt danışmanı ile birlikte tamamlayan öğrencilerimizin gerekli belgeleri 11 Ekim 2024 Cuma gününe kadar Öğrenci İşleri Direktörlüğüne teslim etmesi gerekmektedir. Öğrencilerimiz gerekli evrakları posta yolu ile gönderebilirler. Posta adresi aşağıdaki gibidir; 

Beykoz Üniversitesi Rektörlük Yerleşkesi, Öğrenci İşleri Direktörlüğü, Orhan Veli Kanık Caddesi No.114 Kavacık, Beykoz İstanbul


KAYIT İLE İLGİLİ BİLGİLER

2024 yılı YKS ek yerleştirme sonucuna göre Üniversitemize kayıtlar Üniversitemizde ve elektronik ortamda yapılacak olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Kayıt danışmanınız işlemleriniz için sizinle iletişime geçecektir.

Öğrencilerimizin kayıt işlemleri için öncelikle e-Devlet şifresine sahip olması gerekmektedir.


1. Ön Kayıt ve Mali Onay İşlemleri

Kayıt aşamaları “ÖN KAYIT ve MALİ ONAY İŞLEMLERİ” işlemleri başlamaktadır. 

Ön kaydın ilk aşamasında Türkçe bir programa yerleşen öğrenciler için İngilizce Hazırlık Programı tercih ekranı açılmaktadır. Ekranda hazırlık programı tercihi yapıldıktan sonra “ÖĞRENİM ÜCRETİ ÖDEME EKRANI”na geçiş sağlanacaktır. 

Üniversitemizi %100 burslu olarak kazanan öğrencilerimiz herhangi bir öğrenim ücreti ödemeyecektir. Bu öğrencilerimiz ön kayıt işleminin ardından e-Devlet üzerinden ya da kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir. 

%50 indirimli programa yerleşen öğrencilerimiz aşağıdaki seçenekler ile öğrenim ücretlerini ödeyebilirler. 

Havale/EFT: Üniversitemizin Denizbank ve Vakıf Bankası’ndaki hesaplarına EFT ve Havale yoluyla yapılabilir. 

Kredi Kartı ile Ödeme: Bonus ve World özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 9 taksitte, Paraf (Halkbank) özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 6 taksitte ödeme yapabilirsiniz.

Kredili Mevduat Hesabı-KMH (Denizbank): Kayıt süresince Kavacık Yerleşkemizde bulunan Denizbank Şubesinde ya da size en yakın Denizbank Şubesinde bir Kredili Mevduat Hesabı açtırarak sıfır faiz ve 10 taksitle eğitim ücretinizi taksitlendirebilirsiniz.


2. Kesin Kayıt İşlemleri

Ödeme işlemleriniz ile mali onayınızı tamamladıktan sonra kesin kayıt işlemleri yapılacaktır. E-Devlet sistemi üzerinden kayıt yapamayacak olan öğrenciler kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlaması gerekmektedir. 

E-Devlet şifresi olmayan öğrencilerimiz şifrelerini PTT Merkez Müdürlüklerinden (yurt dışında iseniz Konsolosluklardan) şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliklerini ibraz ederek temin edebilirler.

E-Devlet Kesin Kayıt Linki: https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için tıklayınız.


E-Devlet Üzerinden Kayıt Yapamayacak Öğrenciler Kimlerdir?

  • Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan öğrenciler
  • Aynı anda örgün iki önlisans veya iki lisans programına kayıtlı öğrenciler. (Bu durumdaki öğrencilerin halen kayıtlı oldukları Üniversitelerden kayıtlarını sildirmeleri, YÖKSİS’te durumlarını güncelletmeleri ve E-kayıt işlemine bu şekilde devam etmeleri gerekmektedir.)
  • Ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınava girecek adaylar ile yükseköğretim kurumlarında; önlisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adaylar. (Bu durumdaki adaylara geçici kayıt yapılacak olup, mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2024; Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinin ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2025 tarihine kadar Üniversitemize teslim etmeleri halinde kesin kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.)

Kesin Kayıt Yapan Öğrencilerin Getirmesi Gereken Belgeler

E-Devlet Sistemi üzerinden ya da kayıt danışmanları ile kesin kayıtlarını tamamlayan öğrencilerimizin en geç 11 Ekim 2024 tarihinde dek aşağıdaki belgeleri Öğrenci İşleri Direktörlüğü'ne teslim etmesi gerekmektedir.

  • E-Devlet üzerinden barkodlu e-kayıt belgesi
  • YKS Sonuç Belgesi (Öğrencinin yerleştiğine dair internet çıktısı)
  • Lise diploması*
  • Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  • 2 adet fotoğraf
  • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt hakkı kazanan ve akreditasyon sürecine dahil olmak isteyen öğrencilerin Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü talimatı doğrultusunda aşağıdaki belgeleri kayıt esnasında veya 30 Kasım 2024 tarihine kadar Öğr. Gör. Hande İpek Arslan’a teslim etmeleri gerekmektedir.

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına Kayıt Hakkı Kazanan Öğrencilerin Dikkatine!

  • Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından onaylı, tam teşekkülü bir hastaneden "uçuşa elverişli" ibareli sağlık raporu (Sağlık raporunuzu aile hekiminden veya devlet hastanelerinden kurul raporu olarak almayınız. Geçersiz sayılacaktır. Sağlık raporunun alınabileceği hastane listesi için tıklayınız.)
  • Adli sicil kaydı
  • Islak imzalı akredite olmak istediğini beyan eden "Öğrenci Beyan Formu"
  • Öğrenci Beyan Formuna ulaşmak için tıklayınız

*Mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı ve fotokopisi ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi aslı ve fotokopisi
*Diplomasını kaybetmiş öğrenciler için mezun oldukları liseden alınmış diploma kayıp belgesi fotokopisi
*Halen bir yükseköğretim programına kayıtlı ise kayıtlı olunan programın öğrencilerin öğrenci belgesi ile e-devletten alınmış lise mezuniyet belgesi.

Bu içerik 20/09/2024 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı