2025 Ek Yerleştirme ile Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!

2025 Ek Yerleştirme ile Beykoz Üniversitesine Hoş Geldin!

Ek Yerleştirme ile üniversitemize yerleşen tüm öğrencilerimizi tebrik ederiz.


KAYIT İLE İLGİLİ BİLGİLER

Kayıt Tarihleri: 10-17 Ekim 2025

Kayıt Yeri: Beykoz Üniversitesi Rektörlük - Orhan Veli Kanık Caddesi No.114 Kavacık, Beykoz İstanbul (Konum için tıklayınız.)

2025 yılı ek yerleştirme sonucuna göre kayıtlar 10-17 Ekim 2025 tarihleri arasında Rektörlük Kampüsümüzde ya da e-Devlet üzerinden yapılabilecektir. Elektronik kayıtlar 10-12 Ekim 2025 tarihleri arasında yapılacaktır. Yüz yüze kayıt işlemleri Rektörlük Kampüsümüzde gerçekleşecek olup uzaktan yapılacak kayıt işlemleri için her öğrencimize özel bir kayıt danışmanı görevlendirilmiştir. Üniversitemiz tarafından tarafınıza atanan kayıt danışmanı 10 Ekim 2025 tarihinden önce sizi arayarak gerekli yönlendirmeleri yapacaktır. 


KAYIT İŞLEMLERİ

Öğrencilerimiz 2 aşamada kayıtlarını tamamlayacaklardır. Öncelikle üniversitemizin sistemi üzerinden ön kayıt yapmaları, mali onay alarak sonrasında kesin kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir. Sistem henüz açık değildir, açıldığında öğrencilerimize bilgi verilecektir.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

E-Devlet Sistemi üzerinden ya da kayıt danışmanları ile kesin kayıtlarını tamamlayan öğrencilerimizin en geç 31 Ekim 2025 tarihine dek aşağıdaki belgeleri Üniversitemize teslim etmesi gerekmektedir.

  • E-Devlet üzerinden barkodlu e-kayıt belgesi
  • YKS Sonuç Belgesi (Öğrencinin yerleştiğine dair internet çıktısı)
  • Lise mezuniyet belgesi*
  • Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  • 2 adet fotoğraf
  • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt hakkı kazanan ve akreditasyon sürecine dahil olmak isteyen öğrencilerin Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü talimatı doğrultusunda istenilen belgeleri kayıt esnasında veya 15 Kasım 2025 tarihine kadar Öğr. Gör. Elif İlhan’a teslim etmeleri gerekmektedir.

* Mezun olunan okuldan alınan diploma fotokopisi, e-devletten alınmış lise mezuniyet belgesi, yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi ya da diplomasını kaybetmiş öğrenciler için mezun oldukları liseden alınmış diploma kayıp belgesi


ÖĞRENİM ÜCRETİ

Üniversitemizi %100 burslu olarak kazanan öğrencilerimiz herhangi bir öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir. Bu öğrencilerimiz ön kayıt işleminin ardından e-Devlet üzerinden ya da kayıt danışmanları ile birlikte kesin kayıtlarını tamamlayacaklardır. %50 indirimli programa yerleşen öğrencilerimiz aşağıdaki seçenekler ile öğrenim ücretlerini ödeyebilirler.

Ödeme Koşulları:

Peşin Ödeme Ödemeler Üniversitemizin Denizbank hesabına yapılır.
Kredili Mevduat Hesabı (KMH) Size en yakın Denizbank Şubesinde bir Kredili Mevduat Hesabı açtırarak sıfır faiz ve 10 taksitle eğitim ücretinizi taksitlendirebilirsiniz.
Kredi Kartı ile Ödeme Bonus, World ve Paraf özellikli kredi kartları ile komisyon ve vade farkı olmadan 9 taksitte ödeme yapabilirsiniz.

• Öğrenim ücretlerine %10 KDV dahildir.
• Zorunlu ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Programının ücreti öğrencinin kayıt olduğu program için ödeyeceği ücret ile aynıdır.

Öğrenim ücretlerine ulaşmak için tıklayınız.

Bu içerik 06/10/2025 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı