Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanından

Sevgili öğrenciler;

İletişim alanında yükselen alanlar olarak, halkla ilişkiler ve reklamcılık talep gören mesleklerdir. Bölümümüzün temel amacı, sektörle bağlantıları güçlü, kuram ve uygulama arasında denge sağlayan, sektörde gelişen eğilimlere cevap verecek biçimde hazırlanmış bir müfredatı hayata geçirmektir. Bu doğrultuda kurumları tanıtacak, kurumlarla kişiler arasında insan merkezli, uzun soluklu ilişkiler yumağı oluşturacak, kurulan ilişkileri yönetecek ve geliştirecek uzmanlar yetiştirmek ana görevimizdir. Dört yıllık ders programı, halkla ilişkiler ve reklamcılık mesleğini operasyonel ya da stratejik olarak uygulayacak olan öğrencilerimize kendi yeteneklerini değerlendirip geliştirme olanağı sunacak şekilde tasarlanmıştır. Müfredatımız, öğrencilerimizin mesleğin Türkiye’deki ve dünyadaki eğilimlerini ve teknolojik gelişmelerini takip edip değerlendirebilecek bilgi düzeyine ve sorumluluk bilincine sahip bireyler olarak kendilerini yetiştirmelerini sağlamaya yöneliktir.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’müzün eğitim dili Türkçe olup, İngilizce hazırlık isteğe bağlıdır. Bölümümüzün en temel avantajı, alanın temel kuramsal ve uygulama derslerinin yanı sıra yeni açılımların da dikkate alınmasıyla lobicilik, kriz yönetimi, sosyal medya ve sosyal sorumluluk gibi halkla ilişkiler ve reklamcılıkta önem kazanan yeni alanların da müfredatımızda ders olarak verilmesidir.

Halkla ilişkilerde en önemli konulardan biri de teorik bilgileri uygulamaya adapte edebilmekte yatmaktadır. Müfredatımız, öğrencilerimizin öğrenimlerinin ilk yıllarında aldıkları teorik bilgileri uygulamaya dökebilecekleri vaka analizleri, proje tasarımları ve kampanya çalışmalarını kapsayacak şekilde düzenlenmiştir.

Öğrencilerimiz, kamu alanlarından iş dünyasına, seçimlerden tüketiciye hizmet sunumuna, yerel sorunlardan uluslararası ilişkilere geniş bir yelpazede iletişim tekniklerini kullanarak, iletişim becerilerini ve ilişki yönetimi yetkinliklerini geliştirirler. Birey, toplum, kurum üçgeninin evrensel kurallarını özümsemiş, taşıdığı sorumluluğun bilincinde, iletişim sanatının tadını almış, yeteneklerini yöntem bilgisiyle zenginleştirmiş halkla ilişkiler uzmanları ve reklamcılar olarak yaşama katılırlar. Mezunlarımızın halkla ilişkiler ve reklamcılık kuruluşlarında, ayrıca sivil toplum örgütleri, kamu sektörü, yazılı ve görsel medya kuruluşlarında iş bulma imkanları vardır.

Ufkunuz ve zihniniz açık olsun.

Dr. Öğr. Üyesi Ahu SAMA UĞURSOY
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkan V.

Bu içerik 19/07/2018 tarihinde güncellenmiştir.

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİNİ TAKİP EDİN


Haberdar Olun

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

    Formu Doldurun, Biz Sizi Arayalım