Monster Bilgisayar Sanat ve Tasarım Fakültesi Öğrencileriyle Buluştu

Monster Bilgisayar Kurucusu ve Ceo’su İlhan Yılmaz ve Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Cem Çerçioğlu, Beykoz Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi öğrencileriyle buluştu. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği söyleşi 20 Mart 2019 Çarşamba günü Lisans ve Lisansüstü Programlar Yerleşkesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti.

"Biz Güçlü Oyun Bilgisayarları Üretiyoruz..."

2001 yılında bir çizgi filmden ilham alarak yola çıktıklarını vurgulayan İlhan Yılmaz, "Sadece oyun bilgisayarı değil, biz güçlü oyun bilgisayarları üretiyoruz. Bu bağlamda da eğlence ve performansı ön planda tutuyoruz" dedi. Bu alanda ya da başka bir alanda başarılı olmak için, heyecanlı, azimli ve sabırlı olmanın önemine dikkat çekti.

Beykoz Üniversitesi Sanat Tasarım Fakültesi Dijital Oyun Tasarımı ve İletişim Tasarımı öğrencilerinin katılımıyla gerçekleşen söyleşide, bu bölümlerin mezunlarına duyulan gereksinime vurgu yapan Yılmaz, "Bu işin yazılım, tasarım ve geliştirme bölümünde olmak oldukça önemlidir" dedi. Yılmaz, ayrıca yakın gelecekte oyun yazılımlarının ve bu yazılımların geliştirilmesinin daha da önem kazanacağından ve bu süreçte doğru ve etkili iletişim çalışmalarının değerinden söz etti.

"Mağazalarda Beş Duyuya Hitap Etmek Önemli..."

İlhan Yılmaz, konuşmasında marka tescil süreçlerinin ve müşteri ile ilk iletişimin önemini de vurguladı. Özellikle doğrudan satış yöntemini benimseyen marka ve kurumların hedef kitlelerinin beş duyusuna da seslenebilmek ve bunu birbiriyle ilişkili biçimde yapmanın değerli olduğunu söyledi. Son dönemlerde özellikle oyun sektöründe, VR (Virtual Reality) teknolojisinin kullanıldığı ortamlarda, kullanıcının içinde bulunduğu sanal dünyanın dışarıdan da izlenmesini sağlayan "mixed reality" yöntemi ile mağazalarda kullanıcı deneyiminin sunulmasına vurgu yaptı.

"İçerik Olmadan Her Şey Anlamsız..."

Günümüz teknolojilerinin gelişim dönemlerinden söz ederken içeriğin oldukça önemli bir etmen olduğuna dikkat çeken Yılmaz, “içerik olmadan donanım üreticiliğinin de önemi olmaz. Bu nedenle masallara bağımlı, hayalini kurdukları dünyalarda yaşayan insanları oyunun içine dahil edebilmenin güçlü bir içerik oluşturma süreci ile doğrudan ilintilidir” dedi..

Söyleşinin son bölümünde öğrencilerin sorularını yanıtlayan Yılmaz, Beykoz Üniversitesi'nde olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu ve tasarım, proje üretim ile ilgili hedefleri olan öğrencilere destek vereceğini de ekledi.

Bu içerik 22/03/2019 tarihinde yayınlanmıştır.

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİNİ TAKİP EDİN


Haberdar Olun

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.