Erasmus Gelen Öğrenci İçin Gerekli Bilgi ve Dokümanlar

Partner üniversitelerimizin öğrencileri, ikili anlaşmalarımız gereği Erasmus öğrencisi olarak bir dönemi Beykoz Üniversitesi'nde Erasmus değişim öğrencisi olarak geçirebilirler.

Erasmus öğrencilerinin, kendi üniversiteleri tarafından resmi olarak seçildikleri Uluslararası İlişkiler Ofisine bildirildikten sonra, ofisimiz Erasmus öğrencileriyle iletişime geçer ve başvuru süreci hakkında bilgi verir. Verilen bilgilere göre, gerekli belgeler belirlenen süre zarfında ofisimize iletilmeli ve işlemler tamamlanmalıdır.

Gelen Erasmus Öğrencileri için gerekli olan başvuru belgeleri:

  1. Başvuru formu (Application Form for Erasmus Incoming Students)
  2. 4 adet fotoğraf
  3. Pasaport Fotokopisi
  4. 3 adet orijinal Öğrenim Anlaşması (LEARNING AGREEMENT)
  5. Transkript
  6. Erasmus öğrencisi olarak seçildiğine dair yazı
  7. Seyahat Sağlık Sigortası (Zorunlu değil, ancak tavsiye edilir)

Yukarıda belirtilen belgeler posta yoluyla aşağıdaki adrese gönderilmelidir:

Vatan Cad. No: 69 34805 Kavacık, Beykoz –  Istanbul/ TURKEY

Bu içerik 02/02/2017 tarihinde güncellenmiştir.

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİNİ TAKİP EDİN


Haberdar Olun

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.