İletişim Tasarımı ve Yeni Medya

İletişim Tasarımı ve Yeni Medya Bölümü; sosyolojik, ekonomik ve teknolojik dönüşümlerin iç içe geçtiği günümüzde, yaşanan değişim ve dönüşüme uyum sağlayarak varlıklarını sürdürmeye ve büyümeye devam etmek zorunda olan yapı ve oluşumların ihtiyaç duyduğu desteği verecek donanımlı iletişim çalışanlarını ve yöneticilerini ve akademik anlamda da bu alanın gelişimine katkıda bulunmayı sağlayacak bir eğitim içeriği üzerine yapılandırılmıştır.

Bölümün eğitim anlayışı, çalıştıkları alana katkı sağlayan, söz konusu değişim ve dönüşümleri takip etme ve yönetme bilinci ve becerisine sahip, yenilikçi yaklaşımı benimseyen, entelektüel konularda kendini geliştirme farkındalığına sahip, iş ahlakı ve etik konularda bilinçli, içinde bulunduğu topluma, ülkesine katkı sağlayacak anlayışa sahip bireyler yetiştirmek üzerine kuruludur.

Teori ve pratiğin iç içe geçtiği eğitim ortamında öğrencilerimizin, iş dünyası ile buluşması, uluslararası ortamlara erişmesi; yarışma, sergi, festivaller ve kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına katılarak saha çalışmalarını deneyimlemesi, dijital ve klasik projeler üreterek öğrencilik yıllarında bile topluma ve sektöre katkıda bulunmalarını sağlamak öncelikli eğitim hedeflerimizdir.

Türkiye’de iletişim sektörü, dijital değişiklik ve dönüşümlere paralel olarak ortaya çıkan yeni mecraların da etkisiyle sürekli bir büyüme ve değişim içindedir. Akademik çalışmaların da odaklandığı bilgisayar ve iletişim sektöründeki gelişim ve değişimler, bireysel ve toplumsal yaşam üzerinde de önemli daha önce görülmemiş derecede etkili değişimlere neden olmuştur. Hedef kitleleriyle etkili iletişim kurmak isteyen markaların bu değişimleri anlaması ve bu doğrultuda iletişim stratejileri geliştirmesi markalaşma sürecinin başarısında son derece önemlidir. İletişim Tasarımı ve Yeni Medya Bölümü, geleneksel medya ve yeni medya ortamlarında başarılı görsel ve içerik çalışmaları yürütecek, geliştirecek, yönetecek; işletmeler bünyesinde iletişim stratejilerine yön verecek yenilikçi yaklaşıma sahip adayları kuram ve uygulama boyutunda yetkinleştirerek akademik dünyaya ve iş dünyasına kazandıracaktır.

İletişim Tasarımı ve Yeni Medya Bölümü, geleneksel medya ve yeni medya ortamlarında başarılı görsel ve içerik çalışmaları yürütecek, geliştirecek, yönetecek; işletmeler bünyesinde iletişim stratejilerine yön verecek yenilikçi yaklaşıma sahip adayları kuram ve uygulama boyutunda yetkinleştirerek akademik dünyaya ve iş dünyasına kazandıracaktır. İletişim Tasarımı Bölümünden mezun olan öğrenciler iletişim sektöründe faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlarda, tasarımcı, sanat yönetmeni, sanat danışmanı olarak görev alabilirler.

         

Bu içerik 26/04/2019 tarihinde güncellenmiştir.

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİNİ TAKİP EDİN


Haberdar Olun

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.