Mobil Pazarlama Dersinde Marka İş Birliklerinden ve Tüketici Davranışları

Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu “E-Ticaret ve Pazarlama Programı” öğrencileri Öğr. Gör. Başak Kuru’nun Mobil Pazarlama dersi kapsamında Ogilvy İstanbul Reklam Ajansı Müşteri Temsilcisi Gülçin Eğilmez ile bir araya geldi. 

Eğilmez, sektör tecrübesi ile ajansların çalışma disiplininden bahsederken, markalarla yapılan iş birliklerinden ve tüketici davranışlarına ilişkin analizlerini paylaştı. Eğilmez, hedef kitlenin belirlenmesi konusunda da örnekler üzerinden ayrıntılı bilgi aktardı.

Gülçin Eğilmez’e katılımları ve katkıları için teşekkür ederiz.
 

Bu içerik 21/05/2024 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı