Dr. Serap Bozkurt’un Editörlerinden Olduğu “Marka ve Göstergebilim” Kitabı Yayınlandı

Sanat ve Tasarım Fakültesi Eski Dekanı Prof. Dr. Nükhet Güz ile Öğretim Üyelerimizden Dr. Serap Bozkurt’un editörleri olduğu “Marka ve Göstergebilim” kitabı yayınlandı.

Günümüz dünyasında, markaların gücünün ve etkisinin endüstrileri ve giderek kentleri bile biçimlendiren önemli bir güce, neredeyse yadsınamaz bir erkin göstergeler bütününe dönüştü. “Marka ve Göstergebilim” adlı bu yapıt, markaların üstelik markalaşma hedefiyle çalışan kentlerin arkasındaki simgelerin ve göstergelerin anlamını bulmak ve nasıl etkili bir biçimde kullanılacağını anlamak isteyen herkes için bir yol haritası, bir izlence sunmaktadır.

Yapıtta göstergebilim marka iletişimi bağlamında ele alınmıştır. Markaların nasıl birer gösterge ya da göstergeler yumağı konumuna geldiğini, tüketicilerin bu göstergeleri nasıl algıladığını ve marka iletişiminin göstergebilimsel boyutları ele alınmıştır. Okurlar, hemen her türden göstergelerin gücünü anladıkça, tüketici davranışlarını ve marka algısının biçimlendirebilme yol-yordamını bulgulayacaktır.

Marka yönetimi, pazarlama iletişimi ya da reklamcılık gibi alanlarda çalışanlar, göstergebilim meraklıları için yön sunan göstergebilim ve pazarlama dünyasının kesişimindeki bu önemli çalışma göstergelerin dolayısıyla göstergebilimin gücünü anlamaya ve marka iletişimini daha etkili bir biçimde yapılandırmaya yardım edecek bir kaynaktır.

Marka ve Göstergebilim kitabı içindekiler kısmına buradan ulaşabilirsiniz.  

 

Bu içerik 14/01/2024 tarihinde güncellenmiştir.

HABERDAR OLUN

Beykoz Üniversitesini yakından takip etmek çok kolay, yapman gereken tek şey mail adresini bizimle paylaşmak. Haftalık bülten ile yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olabilirsin.

Tercih Danışmanlığı